Sunday, January 1, 2012

first january two thousand twelve

assalamua'laikum

first entry for 2012,,
moga tahun ni memberi lebih makna kepada hidup aku, diri aku
moga tahun ni aku boleh jadi lebih baik dari tahun lepas,,
moga esok, aku akan jadi better from today,
tu je harapan aku sekarang,
harapan sekarang and harapan aku masa akan datang
moga diri ini istiqamah sentiasa,


hoping for a change
and i hope there is someone who can guide me
and i need to find that someone la,,
nak sesuatu kenalah usaha sendiri di samping berdoa kepada Allah
and then baru tawakkal kepada Allah,

what was done is done
u just can move forward
and remember what u had done


ya Allah ya tuhanku
yang maha pemurah lagi maha mengasihani
sesungguhnya kepadaMu aku berserah kepadaMu aku meminta perlindungan
Kau tetapkanlah hidayahMu dalam hati ku
Kau berilah aku petunjuk ke arah kebenaran
jika ada aku tersasar, maka Kau berilah petunjuk kepadaku
sesungguhnya aku hamba Mu yang lemah dan tidak berkemampuan
amin ya rabbal a'lamin

moga hari esok lebih baik untuk ku, untuk agamaMu

wassalam

No comments: