Monday, July 25, 2011

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG~~

assalamualaikum,,,

entry hari ni special untuk someone,,
selamat hari jadi kawan,,
moga hidup awak sentiasa diberkati dan dirahmati Allah.
saya doakan awak dilindungi dari sebarang bencana dan bahaya..

kita kenal dah lebih 9 tahun, kejap je masa berlalu.
memori saya tak sebagus awak,
so maafkan saya kalau tertinggal mana yang penting or tercakap mana yg tak perlu semasa saya imbas kembali relationship kita ni,

kita kenal tahun 2003, masa tu kita tak sekelas,, saya kelas aisyah awak kelas balqis,,
tapi saya tak suka sangat dok dlm kelas saya sebab budak kelas saya macam skema semacam je kan,,
so, saya selalu lepak kelas orang,,,
tapi saya lupa kita da berbaek2 tak masa tu,,,

yang sebenarnya saya tak ingat bila kita start jadi kamceng,,
masa berlalu dengan pantas, sedar2 saya dan awak dah jadi kawan baek,,
tapi saya ni perangai pelik kan,,
kejap dengan awak, kejap dengan mereka,,
kadang2 lepas balik sekolah, saya makan dengan awak, kadang2 saya makan dengan org laen,
masa tu awak taw tak yang saya ni macam orang sesat,,
saya nak makan dengan awak, tapi saya pon nak makan dengan mereka,,
saya suka kawan dengan mereka, dengan awak pon saya suka jugak kawan,,

awak, saya nak minta maaf kalau sepanjang kita kawan saya ada buat apa2 yang menyakitkan awak atau hati awak ye,
saya tak ingt dah, sama ada kita pernah gaduh besar ke tak before ni,,
saya rase mcm ad, tapi saya tak ingt langsung pasal apa atau bila,,,

awak kawan yang baik,,
awak selalu concern pasal kawan2 awak,,,
n dari awaklah saya belajar untuk menjadi stalker yang berjaya,,,
awak juga yang ajar saya untuk gelak dengan kuat2,,

biarpun jarak kita jauh, awak still ingat kat saya,,,
bila saya ada masalah laju je awak tanya kenapa,,
tapi saya banyak berahsia dengan awak,,
takpela, yang rahsia tu biarlah rahsia,,,
yang saya boleh ckap dengan awak, saya cerita la semua,,,

awak,
saya doakan awak jadi anak yang taat kepada ibubapa selalu,,
jadi muslimah yang solehah,, nnt awak dapat suami yang soleh,,,
saya doakan keluarga awak dan awak sentiasa dimurahkan rezeki, dilimpahi rahmah dari Nya,,
saya doakan semoga awak berjaya dalam hidup didunia dan juga di akhirat,,,
saya doakan awak dapat yang terbaik untuk awak dalam setiap pekerjaan,,
akhir kata saya harap sayang saya kepada awak adalah sayang kerana Allah Ta'ala,, lillah hi ta'ala

saya harap awak sentiasa sayang saya,,,
rindu awak selalu NUR AKMARENA AZIZ,,
selamat hari jadi ke 21,,,
moga hidupmu sentiasa dilimpahi kasih sayang dan barakah,,

1 comment:

Ruza Hana said...

huhu...maren meme concern ko saem2x..dats why she worth having a great friendship...