Monday, November 28, 2011

dia bukan milikku~

assalamua'laikum,,

there's something wrong with me now,,
perasaan aku tak sihat,,
perasaan tak selesa tu datang balik,,,

adakah sebab iman aku yang memang tak berapa banyak ni jatuh merudum??
i can feel something wrong but i dont know where it is,,,
aku dapat rasa aku makin teruk tapi aku taknak ubah,,

hati ni still mudah terusik,,
stop it, can you my heart?

what's gone that's never yours wont come back for the second time,,
please be strong my heart,,
please have faith in Allah that's something better awaits for you ahead,,
please be brave to embrace what had happen is better for you than what you, yourself had want,,
dont be afraid to face the truth
dont be afraid to face the reality

please keep that in mind,,,
yet, aku still taknak terima hakikat,,bukan taknak, aku tak betul2 redha dengan apa yang jadi kat aku,, aku tak dapat nak terima realiti yang aku hadapi,,,
i guess aku masih lemah,,
pegangan aku tak cukup utuh,,
aku masih nak persoalkan apa yang jadi kat aku sedangkan aku tahu hakikat nya i'm better without it,,,

it's never mine so it'll stay that way forever,,
me myself never mine so, there is nothing that i'm gonna own and there's nothing i need to be sad about because i have nothing to lose,,


Ya Allah Ya Tuhanku, kuatkanlah hati aku, teguhkahlah imanku, sabarkanlah diriku,,

wassalam(^_^)V


notakaki: dalam dunia ni tiada satu benda pun yang kita miliki, semua nya milik Allah, apa yang kita ada sekarang hanyalah pemberian Allah buat sementara waktu. oleh itu janganlah kita terlalu gembira apabila mendapat sesuatu dan janganlah kita terlampau bersedih apabila kehilangan sesuatu,, be strong myself~

No comments: