Sunday, December 11, 2011

randomly

assalamuala'ikum,,,
just a random post on 1 am ++

kadang2 bila ada dendam or kesumat or perasaan tak enak dalam hati ni kat sesuatu benda,,
amatlah susah nak hilangkan perasaan tu,,
okay, i'm feeling it for the past and present,, in future, i hope it will be gone for good,,

tak seronok taw ada perasaan macam ni,,
nak hiduo tak aman,,
selalu je rasa paranoid,,,
okay, ntah pape je aku rasa,,,,

buat seketika perasaan tu hilang,,,
but, bila sekali teringat balik, susah nak hilang semula,,,
why do i need to feel it again??
okay, sape suruh cari pasal,,,

once, for good i'm able to not feel it
sebab aku berjaya tak pedulikan dunia luar,,
but, i dont want to seclude myself,,,
and it's not good to be by yourself only,,
u need to communicate with others too,,

doakan hati aku tak tercemar dengan perasaan2 negatif itu,,,
not good for your mind,,,
penat nanti kau nak rational kan perasaan kau nanti,,,
okay,, be good ye perasaan,,,

by the way, last night aku mimpi ular dengan banyak nye,,
i guess aku tak geli dengan ular, but dalam mimpi semalam seriosly geli gile,,,
sampai teringat2 kat luar mimpi,,,

n i'm not good with haiwan or serangga tanpa kaki (plus serangga berkaki banyak like caterpillar) except for fish i guess,,
i thought snake is alright but last night prove that it is not alright,,,
binatang2  dan serangga lain aku okay je,,,
tak tahu lah kenapa benda yang takde kaki ni menggelikan bagi aku,,,
and tahu tak betapa seksa aku nak belajar biologi dulu dengan gambar2 cacing yang banyak dalam buku tu,,,(#_#)

and dulu2 time kecik2 kakak aku suka korek2 tanah cari cacing and takut kan aku ngan cacing tu,,,
sebab dia tahu ak geli ngan cacing,,,
aku harap dia dah tak ingat benda tu lagi sekarang,,,

last but not least,,
aku harap aku sempat tunggu subuh nanti,,
sebab kalau aku tido sekarang sure terbabas subuh aku nanti,,,,

wassalam,,(^_^)V

No comments: