Thursday, August 11, 2011

random post on 0530

assalamualaikum,,

thinking of mengarut in this post,,,
but, i cant la,,
tak reti nak mengarut tanpa point,,
sememangnya aku perlukan idea kalau nak menaip di sini,,
seems like my brain and also my heart takde benda yang mahu diluahkan buat masa sekarang,,,

since aku tak suka nak pergi membaca sana sini semata untuk menulis satu2 entry, so aku memang fully depends on my brain and my feeling la nak menconteng dalam ni,,

i had try to make this blog macam my journal,,
but tak boley kot,,
tak reti nak bercerita pasal mana aku pergi or apa yang aku buat in daily life,,,
okay, aku akui yang aku memang sucks at that part,,,
fail lah,,,

tulis pakai feeling jugak yang seronok,,
masalahnya bila datangnya feeling nak menulis tu tak tahu lah bila,,,


okay, aku berjaya mengarut,,,
babai,,,
peace(^^)V

No comments: