Monday, August 1, 2011

wajah baru

assalamualaikum,,

first of all nak minta maaf banyak2 sama cik blog,,
biar pon saya kata saya nak buat surgery kat cik blog, namun, apakan daya,
saya bukan seorang yang kreatif lagi inovatif,,,

saya memang fail bab2 nak decorate segala,,
saya hanya mampu ubah kaler cik blog je,,
harap2 cik blog tenang dengan kaler biru,,

nampak gaya nya saya perlu belajar cara untuk mencantikkan blog segala ni,,
kesian kat cik blog, merana hdup dengan saya,,,

perlu berusaha demi cik blog,,


p/s:rasa down dengan diri sendiri sbb tak berjaya mencantikkan cik blog
**salahkan mata sebab memilih sangat sampai tak tahu apa yang lawa**

2 comments:

Unknown said...

lawalah backgound ni!
tp kalu nk blaja tmbh pape or edit2 blog lg leh tgk kt website ni : http://www.allblogtools.com/

marr said...

ni je yg simple tp lawa pd mata ak,,
btw thanks for the link,,
bebila rajen ak tgk,,,:)