Friday, September 23, 2011

benda yang menyerabutkan~

assalamua'laikum,,,

ada banyak benda yang aku tak boleh nak beritahu, tak reti nak beritahu kat orang lain,,
kadang2 nak sangat beritahu tapi aku tak pandai nak ubah apa yang aku nak beritahu tu dalam bentuk ayat,,
kadang2 benda yang tak patut aku beritahu tu senang je keluar dari mulut ni,,

semenjak dua menjak ni, banyak benda aku rasa tapi aku tak dapat nak simpulkan apa yang aku rasa dalam bentuk perkataan,,
kadang2 aku dah susun elok benda yang aku nak cakap tu tapi last2 tak keluar jugak benda tu,,,
end up ak banyak simpan benda sorang2,,

perasaan aku makin kompleks sampai aku sendiri tak tahu apa yang aku rasa,,
macam2 benda jadi, macam2 aku rasa, tapi aku tak tahu apa sebenarnya yang aku rasa,,

sekarang ni rasa macam sedikit annoyed, sedikit serabut, sedikit confused, sedikit sedih, sedikit tak senang hati, sedikit rasa dengki, sedikit berprasangka, sedikit selfish, dll,,,

waaaa, bila tulis, semua benda negatif yang aku rasa,,
banyak betul penyakit hati aku,,

perlu sembuhkan hati sendiri dulu,,,

ciao~
wassalam,,

No comments: