Thursday, October 20, 2011

new life~

assalamua'laikum,,

tonight emosi nampak macam stabil,,
tak macam semalam punya crazy feeling,,

maybe betul kot
once in a while i need to talk to my mom
eventhough we didint talk that much,

maybe it's true that i need to hear my family voice once a while
so that aku tak meroyan sorang2,,
family is my cure, my medicine,,

walaupun, aku ni takde lah cakap banyak pon dengan keluarga aku,
especially my mom and very especially my dad,,,

wohh,, lama kot aku tak cakap ngan ayah aku,,
the last conversation is
me: mak ade?
my dad: mak takde.
me: k la,

klik, fon diletak,,

that is 2,3 months back,,

that is so true,,,,
i dont talk much with my dad,,,
rasanya kalau kat rumah perbualan harian ialah

case1
me: ayah, ada orang tepon

case2
me: ayah, ada orang cari kat luar.

case3( kalau hari nak hujan)
ayah: angkat kain kat luar tu, nak hujan ni,
me: ........( pg agkat kain di jemuran)

etc....


itulah perbualanku dan ayahku seharian,,
dan aku rasa pernah je kot dalam sehari aku langsung tak cakap ngan ayah aku,,

teruknya ada anak cam ni,,

tapi nk buat camne,,
my dad is sooooo serious,,
and all of his children takut wohh sama ayah,,

but, he also got the funny2 side,,
kadang2 he can makes jokes too..

tapi aku punya perasaan dalam jiwa ni macam awkward2 gitu nak borak,,

as i said before, i'm bad at communicate with others, including my family,,

trying to get rid of the awkwardness starting with my sis..

ganbare myself!!

wassalam
peace(^_^)V

No comments: